Accountmanager BBS/Werkgeversservicepunt Sociaal Domein 36 uur

Uitvoeringsorganisatie BBS

De gemeenschappelijke regeling Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest (Uitvoeringsorganisatie BBS) verzorgt de taken rond de Participatiewet, Werk en Inkomen, Uitkeringsadministratie, Schuldhulpverlening en Zorgadministratie van de drie deelnemende gemeenten. Daarnaast is BBS werkgever van de collega’s die werken in de lokale/sociale teams van deze drie gemeenten.

Onze organisatie werkt met het model van één contactpersoon per klant, de klantregisseur, die wordt ondersteund door specialisten op de gebieden van Werk en Inkomen.

Werkgeversservicepunt regio Amersfoort

Het Werkgeversservicepunt regio Amersfoort heeft als doel om werkgevers in de regio te ondersteunen in hun personeelsvraag en te zorgen dat het aanbod voldoet aan deze vraag. Vanuit deze doelstelling helpt het WSP mensen vanuit een WW- en Participatie-uitkering aan het werk.

Voor het zoeken van de ideale werkgever bij onze kandidaten zoeken wij een accountmanager BBS/WSP.

Wie zoeken wij?

Jij kent ze: de werkgevers die op zoek zijn naar medewerkers. En minstens zo belangrijk: zij kennen jou. Als accountmanager voor de uitvoeringsorganisatie BBS/WSP ben jij degene die de werkgevers veel werk uit handen kan nemen bij het vinden van de geschikte kandidaat voor een vacature. Daarvoor kun je putten uit een bestand met mensen die een uitkering ontvangen en er klaar voor zijn om aan het werk te gaan. Als werkgevers op zoek zijn, dan kun jij kandidaten leveren op basis van maatwerk. Waar nodig zet je passende ondersteuningsinstrumenten in. Tegelijkertijd houd je je oren en ogen open en ga je in gesprek met werkgevers om nieuwe plaatsingsmogelijkheden te vinden voor de mensen die je actief aan werk wilt helpen (jobhunting). Je hebt contact met werkzoekenden; voor hen ben je immers op zoek naar werk.

Functie eisen

Je hebt een relevante Hbo-opleiding afgerond met een diploma en brengt daarnaast de nodige ervaring mee. Zo beschik je over kennis van de doelgroep, specifieke kennis over verschillende branches en ben je goed bekend met de (regionale) arbeidsmarkt. Als accountmanager beschik je uiteraard over goede acquisitievaardigheden.

Omdat je niet alleen werkt met werkgevers, maar ook met mensen uit bijzondere doelgroepen, ben je empathisch en kun je goed communiceren. Daarnaast houd je gemakkelijk overzicht en regie in veel verschillende taken, ben je sociaal, ondernemend en mensgericht. Verder ben je politiek sensitief, weet je met je authenticiteit een voortrekkersrol te nemen en zorg je voor een efficiënte samenwerking tussen BBS en WSP.

Ons aanbod

We bieden je een uitdagende functie in een organisatie die volop in beweging is. Afhankelijk van ervaring en opleiding bieden wij een salaris van maximaal € 3.929 bruto per maand (schaal 9) op basis van een 36-urige werkweek.  

Omdat GR BBS de CAR UWO van gemeente Soest hanteert, zijn de arbeidsvoorwaarden van de gemeente Soest van toepassing: https://caruwo.vng.nl/IntegraleVersie.htm. Je ontvangt naast het salaris ook een vrij besteedbaar budget: het Individueel Keuzebudget (IKB). Dit is 17,05% over je salaris. Met het IKB beschik je over keuzevrijheid en eigen zeggenschap over deze financiële ruimte. Je kunt hiermee keuzes maken die passen bij jouw levensfase, persoonlijke wensen en doelen.

Het gaat in eerste instantie om een tijdelijke aanstelling voor één jaar waarbij na dit jaar in de regel, bij goed functioneren en ongewijzigde omstandigheden, de tijdelijke aanstelling wordt omgezet in een vaste aanstelling.

Hoe kun je reageren?

Is deze functie jou op het lijf geschreven? Mail dan uiterlijk 3 november 2019 je motivatie met cv, onder vermelding van vacaturenummer BBS 19-14, naar: .
Je kunt je sollicitatie richten aan Peter Blokhuis, HR Adviseur.

De kennismakingsgesprekken zijn gepland op donderdagmiddag 7 november. Wil je hier vast rekening mee houden?

Vragen?

Met vragen over het sollicitatieproces, kun je bellen met Carla Westeneng, recruiter, telefoonnummer (035) 60 93 033. Heb je inhoudelijke vragen over de functie, dan kun je terecht bij Taco Pijnappel, teamleider a.i. 06 – 47 77 17 67.

Naar het overzicht